31/08/08

媽媽得獎了






今天不談狗狗,因为媽媽也得獎了!感謝 marytance 颁了两个獎项给媽媽。很意外的。。。手忙脚乱的领了第一个。。






緊接着又驚又喜地领了第二个。。。。 真的有點爽。。。噢!不是!是很爽啦!承蒙厚爰之餘也得办點事, Sorry 啦!不知怎样翻譯,直接 copy 下来

Here are the rules that come with the award: ( 第一项 )
The rules are these :

1. Put the logo on your blog.
2. Add a link to the person who awarded it to you.
3. Nominate at least 7 other blogs
4. Add links to these blogs on your blog
5. Leave a message for your nominee on their blogs.

There are Rules coming together with this award too. ( 第二项 )
Rules:

1. Only 5 people are allowed to receive this award.
2. 4 of them followers of your blog.
3. One has to be new to your blog and live in another part of the world.
4. You must link back to who ever gave you the award.


媽媽在此将这两份荣誉献给以下这几位朋友,希望您們要开开心心的耒領獎,醬才不会辜負 marytance 的一番心意!


克丽丝 女女 爰丽斯媽咪 小莉 小白爰人 ET女子 niger1437

5 条评论:

  1. 谢谢你~我好高兴你会想到我这位朋友,不过前几天我已经被Tag过了,我就加你Link在我post啦,可以吗?

    回复删除
  2. 謝謝galgalmaymay麻麻,你給我這個獎是我的榮幸

    回复删除
  3. 哈哈哈~谢谢你啦!!

    回复删除
  4. 谢谢你~~
    希望这是好运的开始~

    p/s:最近遇上了不如意的事,
    就差那么一刻就无法再见到你们了~

    回复删除

請留下您對我的意見吧!